نحوه ساخت اکانت پلی استیشن PSN در PS5

پلی استیشن 5 یا PS5 جدیدترین کنسول بازی سونی است که در پایان سال 2020 توسط این شرکت عرضه و به فروش می رسد.این کنسول بازی نسل پیشرفته دیگر کنسول های بازی این شرکت مانند PS4 می باشد و جایگزین کنسول های بازی اصلی سونی شده است. . یکی از الزامات اصلی که افراد هنگام استفاده از PS5 دارند، ایجاد یک حساب کاربری PSN است. البته کسانی که می خواهند به صورت آنلاین از این کنسول بازی استفاده کنند باید بازی ها را از طریق اکانت PSN خود انجام دهند. چندین مرحله برای ایجاد یک حساب کاربری PSN وجود دارد که یک کاربر PS5 باید بداند. برای آشنایی بیشتر با این مراحل در این مقاله با ما همراه باشید.



مراحل ساخت اکانت پلی استیشن PSN در PS5

همانطور که گفته شد افرادی که قصد انجام بازی های پلی استیشن را به صورت آنلاین دارند ابتدا باید یک حساب کاربری PSN ایجاد کرده و از این حساب برای فعالیت در محیط های بازی استفاده کنند. مراحلی مانند وارد کردن نام، ایمیل، نام کاربری و شهر محل سکونت از جمله مراحل اولیه ای است که کاربر PS5 باید طی کند. مراحل ساخت اکانت PSN در PS5 دارای چندین مرحله متوالی است که کاربر باید تمام این مراحل را با دقت دنبال کند و تمرکز خود را برای ایجاد اکانت خود داشته باشد. توجه داشته باشید در بازی هایی که نیاز به پرداخت درون برنامه ای دارند خرید گیفت کارت پلی استیشن می تواند در این زمینه کمک کند. در زیر به طور کامل هر یک از مراحل ساخت اکانت را توضیح خواهیم داد.

مرحله اول

برای ساخت اکانت PSN در مرحله اول پس از ورود به رابط کاربری پلی استیشن به قسمت تنظیمات پلی استیشن رفته و صفحه تنظیمات را باز کنید. برای ورود به صفحه تنظیمات، روی نماد چرخ دنده در بالای صفحه کلیک کنید. در این مرحله اگر از قبل حساب کاربری ندارید، گزینه ای به نام افزودن کاربر به شما نشان می دهد که با کلیک روی آن می توانید اطلاعات خود را وارد کنید. در این مرحله روی دکمه Start کلیک کنید تا تنظیمات شروع شود.

مرحله دوم

در مرحله دوم، پلی استیشن قوانین و مقرراتی را به شما نشان می دهد که می توانید آن ها را بخوانید و تایید کنید تا مراحل بعدی ساخت اکانت را ادامه دهید. در این قسمت برای پذیرش و تایید تمامی لایسنس ها و قوانین پلی استیشن ابتدا باید گزینه I accept را فعال کرده و سپس دکمه تایید را بزنید.

پس از گذراندن تمامی مراحل ذکر شده، در مرحله بعد پلی استیشن بخشی را به شما نشان می دهد که اگر از قبل اکانت PS5 دارید، می توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد آن حساب کاربری شوید. اما برای ایجاد یک حساب کاربری جدید باید روی Create Account  کلیک کنید. در مراحل بعدی کاربر باید اطلاعاتی مانند تاریخ تولد خود را وارد کند. در این بخش وارد کردن تاریخ تولد صحیح بسیار مهم است زیرا برخی از بازی ها دارای محدودیت سنی هستند و اگر زیر محدودیت سنی هستید نمی توانید این بازی را انجام دهید. پس از وارد کردن تاریخ تولد و کلیک بر روی دکمه Next، باید زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این مرحله علاوه بر انتخاب زبان، باید کشوری که در آن زندگی می کنید را نیز اطلاع دهید. لطفاً توجه داشته باشید که بسته به اتصال اینترنت شما، کشوری که به طور پیش فرض انتخاب شده ممکن است کشور دیگری باشد. به عنوان مثال، اگر کشور انتخاب شده آمریکا باشد، باید آمریکا را در بخش Country یا Region انتخاب کنید و تنظیمات زبان انگلیسی را پیکربندی کنید.

در مرحله بعد برای تکمیل اطلاعات کاربری خود می توانید آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید تا اکانت پلی استیشن خود را بسازید و با استفاده از آن ایمیل و رمز عبور بازی کنید. پس از تایید رمز عبور و ایمیل در این زمان، دکمه Show را بزنید و به مراحل بعدی بروید. مهم است که ایمیل و رمز عبور وارد شده را در این زمان به خاطر بسپارید و کاربران باید همیشه سعی کنند این اطلاعات را به خاطر بسپارند.
مرحله بعدی این است که نام انتخابی خود را وارد کنید تا نام و نام خانوادگی را انتخاب کنید و با آن نام روی
PS5 بازی کنید. در مرحله بعد باید آدرس و کد پستی را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اگر کشور خود را آمریکا قرار داده اید، باید آدرس و کد پستی را در آمریکا وارد کنید.

لطفا برای مطالعه ادامه مراحل روی آموزش ساخت اکانت پلی استیشن PSN در PS5 کلیک کنید

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

نحوه خرید گیفت کارت ریزر گلد

آشنایی با انواع گیفت کارت