جم کلش آف کلنز چیست؟

کلش آف کلنز یک بازی ویدئویی استراتژیک رایگان برای تلفن های همراه و تبلت است که توسط سازنده بازی فنلاندی Supercell توسعه یافته است. بازی در یک دنیای فانتزی اتفاق می افتد که در آن بازیکن رئیس یک دهکده می شود. در بازی کلش آف کلنز، بازیکن باید برای ساخت و توسعه دهکده خود از منابعی مانند اکسیر، طلا و الماس به نام جم استفاده کند. در این بازی با گذاشتن انواع ساختمان ها و ارتقا آن ها می توانید دهکده خود را برای دفاع بهتر آماده کنید. 



دقت کنید که تهیه جم‌ به دلیل توانایی در تسریع ساخت سربازان و ساختمان‌ها و ایجاد قدرت جادویی و همچنین برای خرید هر یک از عناصر موجود در بازی، اهمیت زیادی دارد. 

به طور کلی منابع ارزشمند در این بازی طلا و جم و اکسیر بنفش و اکسیر سیاه است. . 

برای جمع آوری طلا و اکسیرهای مختلف می توانید از معادن یا GEM Mine استفاده کنید. در Builder Base امکان ایجاد معدن سنگ‌های قیمتی وجود دارد. و همچنین می توانید از غنیمتی که با حمله به روستاهای دیگر به دست می آورید استفاده کنید. همچنین می توان با انجام ماموریت ها و اهداف خاص Gem به دست آورد و یا با خرید جم کلش آف کلنز ، می توان الماس ها را خریداری کرد و در ای صورت برای ورود به مراحل بالا آماده شد. 


شما با پرداخت جم میتوانید Clock Tower را فعال نمایید.  به کاربرانی که بیشترین تعداد جم را در بازی کلش آف کلنز دریافت می کنند Gemmers گفته می شود.

اگر در اوج هیجان بازی هستید و برای ورود به مراحل بالاتر نیاز به جم یا الماس دارید اصلا نگران نباشید زیرا با خرید جم می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

برای خرید جم می توانید از مرجع معتبر سایت خرید جم کلش آف کلنز اقدام نمایید.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

نحوه خرید گیفت کارت ریزر گلد

آشنایی با انواع گیفت کارت

نحوه ساخت اکانت پلی استیشن PSN در PS5