آشنایی با انواع گیفت کارت

 

اگر اهل بازی های اینترنتی یا پلی استیشن باشید حتما نام گیفت کارت بارها به گوشتان خرده است. گیفت کارت کارت های اعتباری یکبار مصرف هستند که مشابه کارت های هدیه کار می کنند. گیفت کارت هایی که امروزه مورد استفاده کاربران قرار می گیرد، قبلاً مبلغ مشخصی پرداخت می شود و به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی در بازار موجود است. گیفت کارت های فیزیکی کارت هایی هستند که در بسیاری از فروشگاه های فیزیکی و مجازی به فروش می رسند، در حالی که گیفت کارت های مجازی به صورت کد ارائه می شوند که می توانید در giftcard.im مشاهده کنید. گیفت کارت های فیزیکی مانند سایر کارت های اعتباری دارای اجزای مختلفی مانند نوار مغناطیسی، کد اعتباری خاص و تاریخ انقضا هستند. از طرف دیگر گیفت کارت های دیجیتال فقط یک کد دیجیتال هستند و برای استفاده از آن باید آن کد را در کیف پول دیجیتال خود وارد کنید. با در نظر گرفتن این توضیحات، امیدواریم یک طرح کلی کارت هدیه برای شما عزیزان ایجاد کرده باشیم. برای آشنایی بیشتر با گیفت کارت، انواع گیفت کارت، ویژگی ها و کاربردهای آن با ما همراه باشید.



تفاوت بین گیفت کارت های فیزیکی و مجازی(دیجیتال)

کارت های هدیه را می توان به دو صورت فیزیکی - یعنی کارت پلاستیکی - و دیجیتال ارائه کرد. گیفت کارت های دیجیتال فیزیکی نیستند، اما یک کد منحصر به فرد دریافت می کنید که می توانید هنگام خرید آنلاین از آن استفاده کنید. کدهای گیفت کارت دیجیتال یا مجازی را می توان در برنامه های کیف پول تلفن همراه مانند Google Pay، Apple Pay یا PayPal Venmo ذخیره کرد. گیفت کارت های فیزیکی همچنان محبوب ترین کارت هدیه هستند، اما انتظار می رود این روند به زودی تغییر کند.

در حال حاضر خرید گیفت کارت یا برای بازی ها خرید یوسی پابجی موبایل بسیار بین کاربران محبوب شده است و با مراجعه به سایت های معتبر از جمله giftcard.im می توان خرید گیفت کارت را انجام داد.  

 انواع گیفت کارت

به طور کلی انواع گیفت کارت در موارد زیر خلاصه می شود:

گیفت کارت آیتونز

iTunes به عنوان بزرگترین فروشگاه سیستم عامل آیفون شناخته می شود و کاربرانی که قصد خرید از این فروشگاه را دارند می توانند از گیفت کارت آیتونز استفاده کنند. در واقع گیفت کارت آیتونز یک راه حل عالی و هوشمند برای خرید محصولات در اپ استور اپل است.

گیفت کارت گوگل پلی

مانند گیفت کارت آیتونز، گیفت کارت گوگل پلی نیز برای خریدهای درون برنامه ای مربوط به برنامه های ثبت شده در گوگل پلی استفاده می شود. به همین دلیل، بسیاری از کاربران اندرویدی از این نوع گیفت کارت ها برای تسهیل پرداخت ها و خرید در فروشگاه گوگل پلی استفاده می کنند.

گیفت کارت آمازون

همانطور که از نام این کارت هدیه پیداست، کاربران می توانند از آن برای خرید محصولات دیجیتال و غیر دیجیتال خود از آمازون استفاده کنند. این نوع گیفت کارت ها برای افرادی که خریدهای آنلاین زیادی انجام می دهند هدیه ای عالی است. در واقع فروشگاه آمازون در ایران خدماتی ارائه نمی دهد و کاربران ایرانی کمتر از این گیفت کارت استفاده می کنند.

گفیت کارت نتفلیکس (گیفت کارت Netflix)

در ایران شبکه های خانگی مثل فیلیمو و نماوا برای تماشای فیلم و سریال وجود دارد اما اگه می خواهید از شبکه خانگی خارجی نتفلیکس استفاده کنید باید مثل شبکه های خانگی داخلی پرداخت درون برنامه ای برای خرید اشتراک انجام دهید. ولی برای نتفلیکس که شبکه ایرانی نیست و پرداختش با بانک‌های داخلی انجام نمی‌شود، چطور می‌توان خرید اشتراک انجام داد. یکی از بهترین روش‌های پرداخت برای خرید اشتراک نتفلیکس، استفاده از گیفت کارت نتفلیکس است.

گیفت کارت ایکس باکس

یکی از محبوب ترین گیفت کارت ها گیفت کارت ایکس باکس است. این محصول برای خرید بازی و سرگرمی از فروشگاه مایکروسافت استفاده می شود. با استفاده از کارت هدیه ایکس باکس، می توانید بازی ها، ویژگی ها و ویژگی های درون برنامه ای مختلف را در پلتفرم ایکس باکس خریداری کنید.
گیفت کارت پلی استیشن
کاربران عزیزی که اقدام به خرید گیفت کارت پلی استیشن می کنند با این گیفت کارت می توانند بازی ها و امکانات جدید را از فروشگاه سونی خریداری کنند و از بازی هایی با امکانات اضافی و دسترسی بهتر لذت ببرند. گیفت کارت های
PS5 و PS4 برای خرید بازی های آنلاین، افزودن ویژگی های جدید به دستگاه و برای اهداف دیگر استفاده می شوند.

گیفت کارت مایکروسافت

کارت هدیه مایکروسافت برای خرید محصولات تولید شده توسط این شرکت استفاده می شود. به عنوان مثال کاربرانی که قصد خرید از فروشگاه مایکروسافت برای ویندوز فون یا پلتفرم ویندوز را دارند، کاربرانی که قصد خرید نرم افزار از فروشگاه رسمی مایکروسافت را دارند می توانند از این کارت هدیه برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.
گیفت کارت استیم
گیفت کارت استیم یکی از پرفروش ترین هدایای فروشگاه رسمی
Giftcard.im است که کاربران زیادی در ایران دارد. این گیفت کارت معمولا برای خرید مستقیم از برنامه استیم استفاده می شود و گیمرهایی که امکان پرداخت مستقیم بین المللی را ندارند از این روش پرداخت استفاده می کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال خرید گیفت کارت استیم هستید، همین حالا وارد سایت Giftcard.im شده و گیفت کارت خود را با بهترین قیمت سفارش دهید.

گیفت کارت اسپاتیفای

 Spotifyیکی از بزرگترین پلتفرم های موسیقی در جهان است. که میلیون ها کاربر در داخل و خارج از ایران از آن استفاده می کنند. در سناریوی کنونی که بسیاری از هنرمندان ایرانی آثار هنری خود را از طریق Spotify منتشر می‌کنند، کاربرانی که آن هنرمندان را دنبال می‌کنند و به موسیقی آن‌ها گوش می‌دهند باید عضو اسپاتیفای باشند و به آثار هنرمند دسترسی داشته باشند زیرا Spotify یک پلتفرم پولی است. برای گوش دادن به موسیقی. کاربران شرکت کننده ملزم به پرداخت حق عضویت اندکی هستند. به دلیل محدودیت هایی که در سال های اخیر با آن مواجه بوده اند. مشتریان ایرانی نمی توانند مستقیماً با استفاده از کارت های بانکی خود پرداخت کنند. بنابراین آنها باید از روش های دیگری مانند گیفت کارت، گیفت کارت های Spotify که برای این منظور ساخته شده اند استفاده کنند. و با خرید کاربران می توانند Spotify را شارژ کنند و اکانت های Spotify ممتاز را خریداری کنند. می توانید از طریق وب سایت giftcard.im برای اسپاتیفای گیفت کارت خریداری کنید.

 لطفا برای مطالعه مزایا و نحوه استفاده از گیفت کارت روی گیفت کارت چیست کلیک کنید

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

نحوه خرید گیفت کارت ریزر گلد

نحوه ساخت اکانت پلی استیشن PSN در PS5