نحوه خرید گیفت کارت ریزر گلد

ریزر گلد (Razer Gold) چیست؟ 

 در حال حاضر دنیای گیفت کارت و کالاهای مجازی بیش از هر زمان دیگری در مرکز توجه کاربران قرار گرفته است. هزاران بازی ویدیویی در سرتاسر جهان وجود دارد و محبوبیت آنها تا حدی کاربران را به خرید کارت های هدیه و محصولات درون برنامه ای برای این بازی ها ترغیب کرده است. بر اساس محبوبیت و ترجیح کاربران برای خرید گیفت کارت، ممکن است نام Razer    Gold Gift Cards  را بشنوید. اما اکثر کاربران از مفهوم و کاربرد این گیفت کارت اطلاعی ندارند.



گیفت کارت طلایی Razer در واقع یک کالای ارزشمند و کاربردی برای خرید آنلاین مصرف کنندگان است. این کارت هدیه که قبلاً به عنوان کارت هدیه Rixetti Code شناخته می شد، یک ارز مجازی کاملاً مستقل در نظر گرفته می شود که می تواند در اکثر بازی های ویدیویی استفاده شود. بیش از 30000 بازی ویدیویی از این دست وجود دارد. برای اطلاع از جزئیات کامل گیفت کارت Razer Gold و نحوه خرید آن، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
Mis on Razer Gold؟
برند
Razer Gold به داشتن یکی از بزرگترین مجموعه کارت های هدیه بازی های ویدیویی فعال در جهان معروف است. بدون نیاز به خرید ارز داخلی UC PUBG Mobile و درون برنامه ای با کارت هدیه Razer Gold. زیرا کارت های هدیه Razer Gold را می توان در تمام بازی های ویدیویی محبوب استفاده کرد.
همانطور که گفته شد نام این گیفت کارت شصت کد است; زیرا این گیفت کارت متعلق به شرکت
Rixti Code می باشد. در نهایت شرکت Razer Gold این گیفت کارت را با مبلغی نجومی از شرکت Rixty Code خریداری کرد و از آن زمان نام این گیفت کارت به Razer Gold تبدیل شد و در حال حاضر هیچ چیز خارجی به نام Rixty Code وجود ندارد.
در دسترس بودن اقلام و تجهیزات مختلف در بازی های ویدیویی دلیل اصلی محبوبیت خرید کارت های هدیه و ارز درون برنامه ای است. زیرا تمامی این موارد با گیفت کارت و ارز درون برنامه ای موجود است. با این حال، مشکل بزرگ تفاوت بین نام ها در برنامه و کاربرد خاص هر یک است. به عبارت دیگر با خرید
CP Kalaf Duty نمی توانید از این ارز در بازی هایی مانند PUBG Mobile استفاده کنید.
شرکت
Razer Gold با صدور گیفت کارت طلایی Razer این مشکل را به طور کامل حل کرده است. گیفت کارت طلایی ریزر به کاربران این امکان را می دهد که بدون پرداخت هزینه اضافی، مقدار مشخصی از این گیفت کارت را خریداری کرده و از اعتبار آن در هزاران بازی استفاده کنند. بنابراین گیفت کارت رازرگلد را می توان میانبری برای خرید ارز درون برنامه ای افراد دانست. مواردی که خرید و استفاده از ارز درون برنامه ای را برای کاربران آسان تر می کند.

ریزر سیلور چیست؟

دومین مورد پر استفاده ای که می بینید Razer Silver است. این امر به دلیل ارتباط با Razer Gold مزایای زیادی برای کاربران به همراه خواهد داشت. با هر خرید Razor Gold، مقدار مشخصی Razor Silver نیز دریافت خواهید کرد که در برخی مواقع می تواند مفید باشد.
در واقع
Razer Silver یک آیتم کاربردی برای خرید آیتم برای تمامی بازی های تحت پوشش Razer Gold است. شما می توانید با جمع آوری مقدار زیادی نقره ریزر و پرداخت به آنها، Razer Gold را خریداری کنید. Razer Silver همچنین می تواند برای خرید سخت افزار تولید شده توسط Razer Gold استفاده شود. زیرا این شرکت قطعات و تجهیزات مخصوص بازی را برای مشتریان خود تولید می کند و یکی از بهترین کیت ها در این زمینه می باشد.

لطفا برای مطالعه مزایای خرید گیفت کارت ریزر گلد و ادامه مطلب روی ریزر گلد چیست کلیک نمایید

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آشنایی با انواع گیفت کارت

نحوه ساخت اکانت پلی استیشن PSN در PS5